İngilizce Özel Ders

''2 üniversite bitirdim hala dil öğrenemedim''
"Türkiye’de dil öğretimi problemi var. Yeterinci dil öğretemiyoruz. İlköğretimden üniversiteye kadar çocuklara dil dersi veriyoruz. Ama,bir dili öğretemeden mezun ediyoruz. Ben 2 üniversite bitirdim.Ama dil öğrenemedim. Yurtdışında ancak biraz ilerlettim."
Bu sözler, Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürü Mehmet Küçük’e ait(Kaynak:www.yenibiris.com)

Malesef, egitim sistemimiz konusunda çok haklı. Ögrenciyi anlayan (hangi yaşta olursa olsun) yeni bir ögrenme sistemi sunulması şart oldu artık. İngilizce her yaştan insanlarımız için ‘’öcü’’ olmaktan çıkarılmalıdır.

İngilizce ögrenmek sadece sınavlarda (ÜDS,TOEFL vs.) başarılı olmaktan ibaret değil.Dünyaca ünlü Times’ı alıp dünyayı onların gözüyle görmek, okuyup, anlamak ya da ingilizce bir makaleyi zevk alarak okumak olduğuna inanıyoruz ve bu konuda ders verdiğimiz kişilere yardımcı olmaya çalışıyoruz...

Merhabalar;
Biz,iki arkadaş:Birimiz; Bogaziçi İşletme Mezunu, digerimiz;İstanbul İngilizce Ögretmenliği ve Almanca Ögretmenliği Çift Anadal Mezunuyuz.... İngilizce Özel Veriyoruz.

Ders ücreti:saat:150 tl.
Bilgi için lütfen:
Email:ingilizceboun@gmail.com

Bilgi İçin Lütfen:



Bilgi İçin Lütfen:

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP